21st Mac
Mar 22, 2013 | 8:28 PM | 0 VIP




21 March 2013

Hari yang bersejarah dan hari yang sangat penting buat aku huhu

 Ia merupakan hari kelahiran aku .Dari tahun lepas lagi tarikh lahir aku mesti jatuh time ambik result
SPM.Walaupun dah berlalu,tapi aku tetap nk updated jugak.Bagi aku pada hari tersebut taklah segembira mana yang
aku sangka,walaupun patutnya hari tersebut merupakan hari yang menggembirakan buat aku.Terima kasih kepada sesiapa yang wish utk aku,terima kasih :) Dan tahniah buat abangg & kakak yg dapat result cemerlang.For those yang tak dapat cemerlang tu,takpa keep it up !  jangan putus asa lagi. Buat Fiqtri ,result hang camne ? dahlah haritu hari lahir hang kan,mesti hang nerves sgt kan.dan aku nk ucapkan salam takziah buat hang sekeluarga.Aku harap hang dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM.Aku harap hang sentiasa tabah dalam mengharungi dugaan hidup ni.Btw bebalik pulaa kepada topik harijadi,mesti ada kaitan dgn hadiah kan hehe.Sebenarnyaa tahun aku tk mengharapkan hadiah sgt.Tetapi aku ada hajat / hadiah yang aku harap aku dapat tercapai or dapat ? Hadiah yang bermakna buat aku ialah :

-Dapat jumpa dengan batch '95
-Dapat berjumpa dengan kawan-kawan aku balik
-Dapat berjumpa dengan kakak ksayanganku,NURUL AMIRA BT SHARIFF.Aku rindu dia sangatx2 huhu

Bagi aku ,tahun lepas merupakan tahun yang paling best buat aku .Sebab apa? Sebab aku ad akak & abg yg sporting.Aku suka diorang berbanding tahun ni huhu.Aku rindu diorang huhu :'( .Aku harap aku dapat jumpa lagi dengan diorang sama ada di sekolah atau di luar.Last words, Happy Birhday to me n Assalamualaikum :)

   From : Jun.k saranghae.....


OLD | NEW

ϟ Seungri

I'm singing my blue~ I am Bigbang's fans. VIP imida :)
Assalamualaikum ! No Anti-Kpoppers.Just follow Me

------------------------------------------------
Entry | About | Linkies
------------------------------------------------
ϟ Fantastic Baby

.Max width is 250.

ϟ Blue

Template By: Aishah Baharudin
Others: