Sahabat
Feb 12, 2013 | 8:11 AM | 0 VIP
Sahabat

Nak dekat 4 tahun kan kita bersama,segala suka duka kita harungi bersama kan.Tapi tahun ni adalah tahun terakhir buat kawanku,Nadia bersama dgn kitorang.Aku terkejut pagix2 time kt sekolah dia bagitau kt aku yg dia nk pindah.Teros aku terkedu dan terdiam seketika.Memang pada mulanya aku tk dapat menerima hakikat yg hang nk pindah,tapi takpalahh mungkin ad hikmah disebaliknyaa kan huhu :) Aku doakan hang gembira di sana ,belajar elokx2 n jangan lupakan kitorang kt sini  (: .

Lepas hang takda nanti ,tinggal lahh tiga orang je kan huhu
Aku suka sangat pic nie, tpi hang tak suka.Ntahlahh nampak kelakar pon ada haha

Aku harap geng dapat bersama macam dulu.Sentiasa bersama tak kira di mana saja kita berada......


Selamat Tinggal Sahabatku :)

Assalamualaikum.....


OLD | NEW

ϟ Seungri

I'm singing my blue~ I am Bigbang's fans. VIP imida :)
Assalamualaikum ! No Anti-Kpoppers.Just follow Me

------------------------------------------------
Entry | About | Linkies
------------------------------------------------
ϟ Fantastic Baby

.Max width is 250.

ϟ Blue

Template By: Aishah Baharudin
Others: