Pulau Pinang
Jan 23, 2013 | 12:12 AM | 0 VIP
Hai.lama tak update blog huhu.nie aku nk cite pasal rombongan g penang arituhh.Sebenarnyaa aku dh pegi sana lama dh dlm 2 minggu yg lepas.baru skrg ada mood nk updatednyaa hoho.(sebnarnyaa malaihh) :P Aku pegi sana pon pi melawat USM tapi taklahh masuk diorang punya kampus just pegi muzium diorang ja.serius best gilaa terutamnya yg bhg pra sejarahh tu hoho gelap gulita tempat dia hoho menakutkan >.<. Lepas pegi sana pegi Muzium Perang,sorry kalu takdak pic kt sana psal kena bayaq tu malaihh.aku dpt tgkp dekat USM jelahh.hmm layan jelahh.dekat Muzium Perang tu serius best gegilaa walaupun semuanya bangunan lamax2 kan.katanya tempat tu berhantu.besalhh bangunan lama kan.yg paling best tukang guide kitorang tu hensam kot haha tergoda sat :p Jadi dtglahh sana kalu nk tgk dia eh hehe.(jgn tgk lamax2 ,tu aku punya ) :p kat sana ad tempat pancung kepala time zamna Jepun,penjara,rmah bagi askar british,melay,india ,terowong macamx2 lagi.serius best gilaa.dhlah atas bukitt..nmpak pokok je lahh sbb dalam hutan kan hoho.then kitorang dpt masuk dlm terowong mmg panas n gelap gulita kot.hoho menakutkann .nsib baik ada lampu suluh.kalu tak dh lama sesat hoho.Hmm tu jelahh aku nk cite psl rombongan tu.sorry kalu cite aku tak best sgt,kalu nk lagi best,pi laa sana kayy.Assalamualaikum :)




Pic di Muzium USM :

3D

Tamadun Islam

Al -Quran pd zaman dahulu

Khat


Wayang Kulit

Manusia Pra-Sejarah

Alatan Pra-Sejarah






Getah

Pemandangan dari feri
Pada waktu senja
Gong
Kuda Kepang




OLD | NEW

ϟ Seungri

I'm singing my blue~ I am Bigbang's fans. VIP imida :)
Assalamualaikum ! No Anti-Kpoppers.Just follow Me

------------------------------------------------
Entry | About | Linkies
------------------------------------------------
ϟ Fantastic Baby

.Max width is 250.

ϟ Blue

Template By: Aishah Baharudin
Others: