Hari Kantin
Jul 21, 2012 | 8:52 PM | 0 VIP
Hey n Assalammualaikum semuaa :)

Hari ni aku nk cite pasal hari kantin kat skool aku pada 7.7.2012...sorrylahh lambat updated hehe :)


Tahun ni aku takyah jaga kedai..fuhh legaa :)
So kitorang pada pagi tu berjalan2 dari satu kedai ke kedai n pada hari itu aku date haha ngan aku hihi :p

Keselaluannya aku akan berasa segan bila berjumpa dgnnya,tpi arituhh takk dan haritu merupakan kenangan yg terindah jugak bt aku kan haha....tapi bilaa dgr skandal aku takmai hari kantin,frust menongeng aku dibuatnyaa..tpi takpa ,biarlah dia tak dpt tgk date,nnti aku jadi kesian huhu :/

Tiba2 aku dpt taw dia mai,huhu bestnyaa teros aku carii diaa..apalagi aku usha dea habis-habisan..tapi bila kitorang berselisih dia akn cuba melarikan diri dri aku n aku tahu dia seorang yg sesangat pemalu..takpalahh aku paham :D n pada haritu merupakan 1st time dia senyum kat aku,wahh sweetnyaa hihi :)


N pada kemuncak hari kantin tu aku n kwn2 try nk g Fear Factor House tuu.time tgh tunggu turn nk masuk,tetiba serigala keluaq ,adoii terkejut beruklahh aku,dahlah mengerikan teros aku aku jadi sewel n teros turun tangga tinggalkan kwn2 aku kt atas..mmg lawak,takot,segann time tuhh..kwn aku pelik pasaipa aku turun bawahh..bt malu aku jaa semua tgk aku kott huhu :p
Kuang ajaq punya serigala..dan sebab dialah ABC aku tumpah dlm beg n rosak henset kwn aku..sorry friend..tunggu akan ku carimu sampaai ke LUBANG CACING!!!

Well arituhh merupakan hari terbest yg pernah aku alami tpi yg sedihnyaa Kak Mira tak dpt mai huhu,mungkin dia bz nan hari kantin kt skoola dia kot,takpelahh :)

-LOL-

#Sooryy takdak pic Hari kantin skool aku,klau ad nantia ku updated lain :)


OLD | NEW

ϟ Seungri

I'm singing my blue~ I am Bigbang's fans. VIP imida :)
Assalamualaikum ! No Anti-Kpoppers.Just follow Me

------------------------------------------------
Entry | About | Linkies
------------------------------------------------
ϟ Fantastic Baby

.Max width is 250.

ϟ Blue

Template By: Aishah Baharudin
Others: