True Love
Apr 13, 2012 | 9:38 PM | 0 VIP

Hey n Good morning :)

Sorry laa kalau pagi yg indah ini aku jiwang sat.sekali-sekala kan nk dgr my luahan hati huhu


Pernah dulu dikecewakan n terus malas untuk berkapel blek huhu n tahun ni mcmna boleh jd blek nihh.aduii mak aii ..hmm..mungkin dah jodoh nk bt cmne kann..tak sangka hampir stgh abad dye tunggu aku haha,terharu sat..kiranyaa ianyaa cinta pandang pertama apabila..

kitorang bertemu di koop dan sekaligus hatiku mula berubah arah ,tp hanya seketika ,namun setiap kali bertemu dengannya ,hatiku berkata dye mungkin dgn aku..bg aku tak mungkinlahh,takkan tetiba je dye suka aku,pdhal baru jumpa beberapa kali ja kann.layakkah ak untuk dye,dye perfect bukan macam aku :(


Namun takdir tidak mampu mengubah apa2 (betul ke ayt aku ni,entahlaa huhu :P) akhirnya aku bersama dye.Dengan sekali pertemuan,ia mampu mengubah segala-segalanya.Kini aku percaya Love First Look huhu :)

He' s my first love for ever ...Insyaallah :)


#MyChanSung <3 :)


-LOL-



OLD | NEW

ϟ Seungri

I'm singing my blue~ I am Bigbang's fans. VIP imida :)
Assalamualaikum ! No Anti-Kpoppers.Just follow Me

------------------------------------------------
Entry | About | Linkies
------------------------------------------------
ϟ Fantastic Baby

.Max width is 250.

ϟ Blue

Template By: Aishah Baharudin
Others: