Happy Birthday~
Mar 30, 2012 | 8:40 PM | 0 VIP

Bukan birthday dye pon,but my birthday hehe~saja ja letak pic dye sbab rindu sesangadd huhuhu..walaupun birthday aku sudah 1 minggu berlalu,tersa lagi bahangnyaa hahah :P
Apepon terima kasih wish to me n beri aku hadiah yg tak sberapa terutamanya si Cs ,thanx a lot.miss u huhu :(
Thanks to Ustaz Said kerna nyanyikan untuk aku..haha walaupun hari itu merupakan hari yg paling aku tidak suka sekali iaitu hari RABU..mmg dah agk pon benda buruk akn berlaku jgak huhu..(sebab kena pkai baju koko tu je) ^^tapi yg malangnyaa tak dpt celebrate nan family..tidak dpt makan best2 huhu :(
Apepon terima kasih kepada hamba Allah yg sudi menghappykan aku untun harituhh thanks a lot..kbai n assalammualaikum
#Hadiah yg paling bermakna bt aku pd tahun ini adalah dari Cs dan hadiah A untuk Ujian 1 arituhh.Alhamdulillah :)
-LOL-


OLD | NEW

ϟ Seungri

I'm singing my blue~ I am Bigbang's fans. VIP imida :)
Assalamualaikum ! No Anti-Kpoppers.Just follow Me

------------------------------------------------
Entry | About | Linkies
------------------------------------------------
ϟ Fantastic Baby

.Max width is 250.

ϟ Blue

Template By: Aishah Baharudin
Others: